Asilleyla Merhaba anneler🌸ben altı haftalık hamileyim . Saçlarımın dibi geldi normalde bu kadar takmam ama öğretmenim ve baya geldi . Saç boyası işini nasıl yaptınız . Alternatif yöntemleriniz var mı
Deletedmom_43 Asilleyla Sadece kına kullanıyorum ben. Eğer renk tonuna önem veriyorsanız temiz içerikli boyalar var sanırım onları kullanabilirsiniz.