BozkrtArs Canım anneler lansinoh 2li set 200 TL gibi bir fiyata aldım Amazon’da 50 TL indirim uyguladı haberiniz olsun 😘 e bebekte aynı seti sepetime eklediğimde 464 TL çıktı 😘
Hizligonzales BozkrtArs ya cok iyiymis brn oglumdada lansinoh kullaniyorum simdi yeni dogacagada alacaktim iyi oldu bu hemen bakayim
BozkrtArs Ozoooo 160 ml olan plastik anne göğsüne en uygun olan buymuş ama uç olarak çok araştırdım. 240ml olan cam ❤️
BozkrtArs Ozoooo evet. Lansinoh biberon yazınca arama motoruna çıkıyor cam olanda 1311 tane yorum var diğerinde 223 yorum
BozkrtArs Sere evet normalde set olarakta satılıyor ama e bebekte dün baktım neredeyse 500 TL tutuyordu ikisi
1ayparcamvar 50 TL indirim kodu var anladığım kadarıyla onuda en son ödeme kısmına geçince yapıyorsunuz ben baktım 230 TL ye düşüyor ikisi
BozkrtArs 1ayparcamvar evet 50tl inidirim kodu var ödeme işlemlerine girince uyguluyoruz toplam 208 TL tuttu ikisi
BozkrtArs Ozoooo aslında çok kolay. Amazonu playstore dan yükleneceksiniz girişinizi yapıp arama motoruna lansinoh biberon yazacaksınız direkt çıkıyor 😍
Ozoooo BozkrtArs uygulamadan bakıyorum canım arama kısmına da öyle yazdım ama o fiyata bulamadım sa atsaydın
Ozoooo Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden resim yükle kutucuğundan yükleyebilirsiniz. Veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek Direk linkler altındaki linkin sonunda yazan Kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/ 💝