Her şeyimiz tamam diyebiliriz. Bi puset örtüsü minderi tırnak makas seti kaldı onun dışında her şey hazır gibi yatak hediye gelecek. 30.haftada yıkarım diyordum ama şansımıza makine bozuldu 🫠🫠🫠 ya makine gelene kadar bekliycem ya da kayınvalideme götürüp orda yıkıycam 🫠🫠🫠 34.haftada çantayı kapatmayı planlıyorum