Arens_moooms13
Ben aralıkta kimyasal yaşadım ama psikolojik olarak etkilendim ara verdim şubat ayında depremden dolayı bir sağa bir sola gidiyorduk evimize 1 gün geldik eşya almak için o zaman hamile kalmışım.
Benden sana tek tavsiye düşünmemek her ay günleri takip ederdik eşimle ona göre yapardık ama şubat ayında bir defa birlikteliğimiz oldu ve hatta yumurtlama döneminden günler öncesinde olmuştu umudum yokken oldu 💕
Asla düşünme akışına bırak ve yaşa 🥰