Esragungor34 Nurr29 bende 28 haftalığım bendede oluyor ama çok değil eğer çok ve hergun geliyorsa doktora git
BurcuArya35 Nurr29 canm Dr una söylemelisin ultrason kontrolünden sonra normal olup olmadığını söyleyecektir eğer kese yanında vs kanama yoksa cok sorun olmuyor
Goncaa41 18+5 benim de hala kanamaya devam ediyor normalmiş,bi hormonun çoğalmasıyla oluşan tepkiymiş