Serapca o yönden gerçekten haklısın katılıyorum bende görüyorum etrafımda maddi durumu çok iyi olup birçok çocuk yapıp ilgilenmeyenlerde var kimiside maddi durumu elverişli olmadığı halde sırf kalabalık olmak amacıyla çocuk yapıyor yanlış yazık o çocuklara anne ilgisi kadar güzel bişey var mı ya benim eşim 7 kardeş birbirlerine olan saygı sevgi düşkünlüklerine hayranım kayınvalidemede hayranım gerçekten böyle özenerek çocuk yetiştirdiği için onları öyle gördükçe seviniyorum inşallah ilerde benim çocuklarımda böyle olur ben 2 kardeşim diğeri erkek hep daha çok kardeşim olsun isterdim şimdi kendi çocuklarımı bilerek böyle üst üste yaptım ☺️Tabi sonuncu sürpriz oldu gerçekten