Mslme_0krkmz Şiddetli bel ağrım var şuan 2 gün önce de sancılarım vardı erken doğum riskim var şuan sancım yok ama çok aşırı belim ağrıyor doğum sancısı mı acaba nişanım veya suyum gelmedi
-_Esra_- Çok aşırı belim ağrıyor diyorsunuz burada sizin kimse doğum belirtiniz olduğunu doğum yapıp yapmayacağımızı bilemez ki sizin doktora gidip muayene olmanız gerekir,