senanur-gok doktorlar anneleri telaşlandirma işinde çok iyiler bence. Sadece 4 atım mi sorun teşkil etmiş. Arkadaşımın bebeginin kalbi hem geç attı hemde çok yavaştı ama sonrasında düzeldi çok şükür. Siz de telaş etmeyin. Allah’a ,ona can verene, sığınının.