Attoya Ben doğumumu memorialda yaptım memnun kaldık biz. Doktorum orda çalışmıyor ama kendi muayenehanesi var. Sebahat turan, yeri çukurambarda. İkinci gebeliğimde de ona dvam ediyoruz.
sumeyra14 Attoya Merhabalar. Hocayla ilgili sorum olucakti . Gebeye çok fazla mudahele ediyor mu sürekli kontrole çağırıyor mu Ve gebelik testleri ve aşıları yapılması konusunda nasıl bakıyor
Attoya sumeyra14 bana hiçbir aşı yaptırmadı. Gebelik testlerini genelde tavsiye ediyor yani ben de yaptırdım şeker vs. Tek tek anlatıyor yaptırırsan ne olur yaptırmazsan ne olur gibi istemezseniz yaptırmazsınız tabii ki zorlama yapmıyor. İlk gebeliğimde fetal dna önermişti yaptırmamıştık ikincide yaptırdık biz de duruma göre davrandık biraz. Kontrol olayı eğer riskli bir durum olursa sıklaşabiliyor. Beni sona doğru haftada 1 çağırıyordu suyum azalmıştı çünkü riskli gebeliğim vardı çünkü. Ama beni asla bunaltmadı tıbbi bi süreçteymişim gibi hissettirmedi yasaklar koymadı. Doğum olayını konuşmadık bile her şey akışta gerçekleşti. Doğumun olduğu gün de çok ama çok az gördüm hocayı hep destek anlarında yanımdaydı ama genelde ebeyle beraberdik. Şahsen bu da bana iyi geldi. Doğumum da doğal oldu yani epidural suni sancı lavman vs gibi uygulamalar yapılmadı. Hoca doğum sürecinin hep annenin aktif olduğu bir süreç olduğunu söylüyor. Bana çok iyi geldi ama sizin ihtyiçalarınız beklentilerinize göre değişebilir tabi
sumeyra14 Attoya Allah razı olsun vaktinizi ayırıp yazdığınız için Aşıyı siz mi istemediniz yoksa doktorunuz mu karşıydı tetnoza? Gebelik takibinde fiyatlandırma nasıl oluyor acaba ve bir de doğum ücretine ne kadar diyor hocamız
Attoya sumeyra14 hoca özel olarak söylemedi ben de sormadım aşıyı. 12 bin tüm muayene ve testler (detaylı ultrason ve fetal dna hariç)13 bin doğum dedi bize ama değişmiş olabilir fiyatlar malum