FgD Kızlar hangi folik asitleri kullanıyorsunuz? Birde ne zaman kullanmaya başladınız? Doktorum iyotlu kullanmamı önerdi. FolicUS Plus aldım 👍🏻 daha önce kullanan var mı?
myangelson FgD ben hamileliği öğrenir öğrenmez kanda değeri görür görmez başlattı doktor folidoce kullandım
mervegrk Ben gebe kaldım doktorum folidoce verdi. Daha sonra kürtaj oldum,aynısına devam etmemi söyledi. 2. Kutum içeceğim artık hep, yeniden gebelik düşünüyorum zaten.