melegiminannesi1212 xbebegimx Denizinci bizde 20+6 olduk perşembe detaylıya giricem özledim bende yaa 🥹🥹
2_evlatyolda Denizinci rabbim en hayırlısını bilir öğrenince banada yazın merak ettim içimden erkek geçti saglıklı sıhhatli kucaklarımıza alalım inşallah 🙏🏻 💕
Denizinci 2_evlatyolda evet şimdi öğrendik cinsiyeti. Erkek olacak bebeğimiz❤️❤️. Şimdi ayrı bir post açacağım doğru tahmin edenleri etiketleyeceğim 😂😂