Merhaba ben Gebze’de yaşıyorum. 15 haftalık hamileyim iş yeri anlaşmamız olduğu için ucuza geliyor diye merkez hastanesi Cihangir ay doktora gidiyorum fakat doktorun muayenesi çok kısa sürüyor ve aklımda şüphe kalıyor ikili tarama sonucumu bile kağıda üstten 2 sn bakıp çok güzel deyip 1 ay sonra görüşürüz deyip gönderdi ben birşey bile soramadım. Şimdi doktor değiştirmeyi düşünüyorum. Cihangir aydan memnun olan var mı aranızda??? Birde medar hastanesinde iyi bir hem doğuma hem kontrole gidebileceğim doktor öneriniz var mı ??