Arkadaşlar merhaba, ben 15 haftalık gebeyim. Daha önce 13. Haftamda ikili tarama testi yaptırdım sonuç güzel çıktı şimdi 16-18 haftalar arasında sanırım ikili veya dörtlü test yaptırmam gerekiyormuş fakat doktorum gerek yok yapmaya ikili sonucun güzel çıktı dedi. Siz yaptırdınız mı hepsini yoksa ilk ikili tarama kötü çıkarsa mı yapıyorlar ??? Ben hepsini yaptırmak istiyorum ama doktorum yapmıyor??? Bilgi alabilir miyim sizden