Bel kasık ve çatı kemiğimde aşırı baskı var bende 35+5 im normalde doltur 37 ye yakın dedi asla yürütmüyo hafif hafif adet ağrılarım var yatmak çözüm mü bilemem yürüyüş yapmak lazımmış kolaylaştırmak için o da mümkün değil ne yapılır bilmiyorum rabbim kolaylık verisn inşallah sağ sağlim doğarlar