GozdeKB canım benimde sadece bir gün başıma geldi 8.haftada bende çok kötü olmuştum doktorum damarlar genişlediği için özellikle vajinadaki damarlar genişlediği için kanama olduğunu söyledi kontrol ettik hiçbişey yoktu. Sonradda bidaha başıma gelmedi ama senin baya yoğun kanamaymış tekrar detaylı baktır istersen