Bu ek gıda olayı resmen beni ilk aylara götürüp duvardan duvara fırlattı.Hiç geceleri ağlamayan rahat rahat uyuyan çocuğum gaz sancısı çektiğinden ve kabız olduğundan saat başı uyanıp duruyor perişan oldum ne iyi gelir kızlar zeytinyağıda içirdim fayda etmiyor