Eflalin290 Kızlar dün adet olmam lazımdı olmadım bir geçmiş oluyor bu sabah üşütme ve titremeyle uyandım ateşim yüksek acile gidiyorum hamileliğini böyle öğrenen varmı
mombarbie_ Eflalin290 idrar yolu enfeksiyonu olabilir oda gecikme yapıyor canım belirtilerine benziyor
Merve105 Eflalin290 kandaki enfeksiyona vs bakmak için kan aldıklarında hamilelik şüphesini söylerseniz ona da bakıyorlar ben öyle öğrenmiştim ☺️ umarım güzel haberler alırsınız 🌻
23kubra23 Eflalin290 canım geçmiş olsun geçen ay aşrı üşüme ile uyandım ama sonra adet olmuştum ama netten araştırdığımda gebeliğini böyle öğrenenler vardı günümde geçiyor demişsin test yapmadın mı
23kubra23 Eflalin290 olsun zaten hastaneye gidiyorum demişsin bi beta bakarlar günün kaç gün geçiyor erken gebelik mi yaptın
Eflalin290 23kubra23 erken gebelik yaptım ama negatif dün gece olmam lazımdı beyazlı akıntım çok geliyor 🥺🙏
23kubra23 Eflalin290 e vardır belki bekliyorum haberini 🐣hayırlı haberlere gel günün geçmiş sonuçta geç döllenme olmuş olblr normalde geçer mi