37+0 haftalık hamileyim Allah nasip ederse bu ayda doğumum var gözüküyor. 5li hastane çıkışı setini ilk etapta hemşireye vermek istiyorum patikli alt pantolon, üst zıbın şeklinde eldiven şapka ve önlüklü. İçerisine 1 adet de iç zıbın giydirmis olsam yeterli olur mu yoksa pantolon giydirmeden önce çorap giydirip pantolonu öyle mi giydirmeliyiz? Yani ayagi 2 kat olmalı mı tek kat yeterli mi