Hemsirees55 Arkadaşlar aile hekimliği benim hamileliğimi geç farketmiş 13.haftada aradı beni çevredekiler aşı olacaktın olmadın mı diyorlar siz oldunuz mu olmamız gerekiyor mu
Dark Hemsirees55 gerekiyor ama ben daha sonraki haftalarda oldum diye hatırlıyorum. Arayıp sorun geçmemiştir
mrwkrks İlk doz bebek hareketlerini hissetmeye başladığında takriben 18-20.haftalarda yapılır geç kalınmış bi durum yok ama aşınız muhakkak olun
Havvaca Hemsirees55 aile hekimine sizin bildirmeniz gerekiyo hamileliği. Tetanoz ilk doz 20 de yapılıyor ikinci 4 hafta sonra
Roro37 Serapp777 tek doz bağışıklık oluşturmak için yeterli olmuyor malesef 😔 aşı olma imkanınız varsa tekrar düşünün bence
Serapp777 Roro37 dr sordum yeterli dedi 6 ay 1 yıl kdr koruyuculuğu oldgnu okmştm o da suan benm ıcın yeterli
Nazolinda Tek doz bebeği , ikinci doz anneyi koruyor , son 5 yılda yapılmadıysa iki doz öneriliyor. Tek dozda yeterli oluyor. İkinci doza geç kalanlar aşı yokluğundan (benim gibi) lohusa dönemindede olabiliyorlarmış.