esiaks 300117h-b benim 6. Günden sonrası rahattı. Ağlamadan kalkabildim yattığım ya da oturduğum yerden.
Dark 300117h-b 3.gun kızımı kontrole götürmüştük ağrım sızım yoktu normal gittim, puseti taşıyordum. Biraz bünye meselesi ama 1 hafta 10gune bişey kalmaz
Bet1 300117h-b ilk 3 4 saatten sonra ayağa kalkıp her şeyi kendim yaptım. Bol bol yürüdüm. Gayet rahattı benim için bünyeyle alakalı sanırım. İnşallah 2. De öyle olur
mylittlebabym Taburcu olduğum sabah zımba gibiydim, doktor ben seni dün kesip biçmesem inanmam ameliyatlı olduğuna demişti.😂
Fulyakrcbn Dikiş ağrısı zamanla azalıyor haftasına toparlamıştım ev işleri yapabiliyordum ama uzun süreli değil kalkarken ağrı oluyordu alışınca geçiyor yorulunca tekrar ağrıyordu ama katlanılmayacak şekilde değildi