Fatmagulcelik Bende kullandım çarpıntı yapıyor sonrasında sütun indi ilactanmidir bılmıyorum ama aşırı akinti başladı acilman mi var kullanma bence eğer bebek cok kucum değilse bana günde 8 tane verdiler 3 tane atmama rağmen bunları yasadim
SimgeYrdsv Fatmagulcelik İkizlere hamileyim erken doğum olacak, doktorum yine de tutabildigimiz kadar tutalım diye verdi düzensiz sancılarım çıktı nst de. Henüz 31. Haftadayiz 🥺 Çarpıntıyla birlikte ciddi bir baş ağrım var ilacı aldığımdan beri normal mi diye kullanan var ise sormak istedim 🥺🥺
Fatmagulcelik SimgeYrdsv çok Küçüklermis benimde açılmadan dolayı 35.haftada kullandım tekrar çatı muanesi olmadım acilmam ilerledimi bilmiyorum sadece rahmi buzusturup topluyor ayakta kalmamaya dikkat edin
mrwkrks SimgeYrdsv Bu yan etkileri yaşamanız normal kafanıza göre sakın bırakmayın mutlaka doktorunuza danışın derim ben önerim bol su tüketmeniz ben günde 6 tane kullanıyorum 26. Haftadan beri ikizlere hamileyim mesela ben 1 hapı neredeyse 750 ml su ile içiyorum
SimgeYrdsv mrwkrks Doktoruma danıştım zaten bu haptan başka bir yolum olmadigini söyledi çünkü artık taşıyamiyorum bebeklerimi. Bu hap nereye kadar idare ederse dedi. Tam 12 saattir baş ağrısı çekiyorum yanında başka etkilerle beraber ama dayanmam gerek farkındayım stres yapmadan ağlamadan dayanmam gerek 🥺