Uguriklima 37 haftalık gebeyim doğum belirtisi şuan yok benim gibi olan var mı ya da doğum belirtisi nasıl başlar ya da bu hafta da doğum yapmışlar var mı ☺
Naz1905 Uguriklima yalancı sancılar var oda düzenli degil şimdilik bişi yok bugün sadece sag alt kasıkta bi agrı var hafif ara ara yokluo bakalım kontrolmze az kaldı 🤷🏻♀️
Acemimum Bizde 37+1 iz kilosu en son iki hafta önce 3300 dü artık doğurmak istiyorum yalancı sancılarım da başladı karnımda baya aşağı indi bakalım n zaman gelcek 😭
mucizem61 bende 37+1 hiç bir belirti yok bugün kontrole gittim bebek 3100gr bakalım hayirlisi ne zamana gelir