minikavakado bugünden beri ağrım vardı şuan doğumu hatırlatan ağrıya dönmeye başladı sancı hissetmiyorum sadece yanma ağrı şeklinde geçmeyen ağrım var🥲 sanırım kızım geliyor 2. doğumum olacak ilki çok zordu dualarınızı bekliyorum
Gonca_ergn minikavakado bendede hep regl sancısı var bide 2 3 sefer çok şiddetli 4 5 saniyelik makat ağrısı oldu 37+6 bugün kontrolüm var ve az demin nişan denilen akıntıyı gördüm sanırım acaba bugün olurmu doğum çok sabırsızım 🤭
Eminedmghcgllr minikavakado bence hepsini bir kagida yaz icinden cek yoksa karar vermek asiri zor.benimew kizim olcak son bir ayimiz kaldi.ben isimde karar veremedim halada hep kararsizim.esim pat diye ben Asya ismi istiyorm dedi resmen Asya olcak gibi kalbinode kirmak istemitoem bende yaninda isim dusunuyorm olmazsq tek isim olarak kalacak
minikavakado annesusu 34 hastalıkken 2,5 kg görünüyordu şuan bilmiyorum 🙃 henüz doktora gitmedim biraz uyudum dinlendim bol enerji lazım olacak diye
minikavakado Eminedmghcgllr maalesef kararsızlık çok zor ama isim güzel ısındıysanız isme olur tabi ☺️
annesusu minikavakado minikavakado sağlıkla kavuşun inşallah. Benimde ilk doğum olucak. Kg hızlı artmıştı doktor normal doğum zor olur dedi o yüzden sordum :)
minikavakado annesusu kontrole gittik bebeğim kilo almamış benim kan değerim de düşmüş doğuma daha varmış benim ağrım var ama sancı vs çok çıkmadı nst de doktor ayakta kaldın muhtemelen dedi ki öyle oldu minik kızıma gitmemiş kilo alacağının çok altında kalmış 2,8 olmuş 200 gram almış 20 günde
annesusu minikavakado öyle mi çok üzüldüm. Bol bol dinlenil kilo aldırıcı şeyler tüketmeye çalışın. Süt ve muz, kabak çekirdeği vs inşallah faydalı olur
Gonca_ergn minikavakado dün doktora gittim sancı azcık gözüküyor ama açılma yoktu salı gününe randevu verdi
minikavakado dinlenmeye çalışıyorum 3 yaşında bi oğlum var ve şuan evim kolilendi evden çıkmak zorundayım ailemle kalıyorum vs derken ayakta kaldım :( bilemedim etkileneceğini