Amergen06_ Merhabalar anneler yeni doğan bebek için zıbın bedeni sizce ne olmalı Yeni doğan mı alınmalımı 3aymı
hunilimom Amergen06_ ikisinde de olmalı ben büyük kızımda kilolu doğduğu için 0-3 ay giydiremedim 3-6 giydi ama küçük kızımda 0-1 0-3 ay hep giydirdim ayına göre
Deletedmom_51 Amergen06_ ben 6 tane yenidoğan aldım 50 cm olan, 3670 doğdu oğlum baya da giydi, sonra 6 tane 3 aylık aldım şuan onlara devam ediyoruz 3.aya girecek oğlum ama 6 aylık alacam bu sefer 4 tane alcam zaten boyna çamaşır yıkıyorum
bebek_firarda Benim kızım 2825 doğdu. Hastanede giysin diye 1 tane yenidoğan aldım, gerisi hep 3 aylık. Biraz büyük oluyolar ama şu an 66 günlük oldu hala onları giyiyo. Yenidoğanları kaldırdım yani. Bence 3 aylık al, 1 tane yenidoğan al yada 2