Kızlar 9+4den selam. 3 hafta sonra tam 12. haftamda doktorum 2li tarama için çağırdı. Bu test nasıl oluyor kan tahlili üzerine mi yoksa usg den mi? Birde 12. haftada cinsiyet öğrenme şansımız olabilir mi? (Küçük bi ayrıntı gelişim olarak 1 hafta önden gidiyoruz yani 13. hafta da diyebiliriz)