Aybarsmom_ İyi geceler hanımlar 🥰 Benim kafamı karıştıran bir durum var. Fikrinizi almak istiyorum ☺️ Son adet tarihime göre şuan tam olarak 29+0dayız. 11 Ekim son adet tarihim. Fakat ben zaten 23 Ekim’de evlendim hemen hamile kaldım. Ama hamilelik hesabı yapılırken son adet tarihi baz alınıyor bunu biliyorum. Ama o tarihte evli ve hamile olmadığıma gore benim hafta hesabım 12 gün kadar yanlış olabilir mi? Bebeğim de kilo olarak 2 hafta kadar geriden geliyor da o yüzden bu ihtimali düşünüyorum.. Yardımcı olur musunuz 🙏🏻
cahilelafanlatamazsinyorulmaa Aybarsmom_ son regl tarihiniz olduğu için yinede aynı mantığa denk geliyor 11 Ekim’i baz alıyorlar 🤭
cicek52 Aybarsmom_ canım benim de ilk gebeliğim de böyleydi. Ama hafta olarak geride değilde normal haftasindaydi. Hatta erken doğdu falan. 😅 Yumurtanın oluşum, çatlama vs doneminden baz alınıyor çünkü dollenmemis olsa bile bir hazırlık aşaması var. Doktorun normal diyorsa gelişimi için sıkıntı yok bence
elvinimmm Aybarsmom_ benimde ayni şekilde oldu son adet tarihim 24 temmuzdu ben 6 agustosta evlendim bidaha hasta olmadim son adet tarihini baz aliyo doktorlar. Gelisimi devam ettikce kilo aldikca o aradaki gun farki kapaniyo sen gelisimini yinede son adet tarihine gore takip ediceksin ben son adete gore 39 .haftamdaydm ama kilosundan dolayı ultrasonda 37 çıkıyodu
UmmNasuh Tam olarak hangi gün hamile kaldığınız bilinemeyecegi için son adet tarihinden hesaplanır dediğiniz gibi adet tarihinden iki hafta sonra hamile kalmişsiniz büyük ihtimal ve takriben yumurtlama döneminize geldiği için hemen hamile kalmişsiniz
Aybarsmom_ UmmNasuh evet yumurtlama döneminde olduğum için hemen oldu onu biliyorum da şu bebişe kilo aldiramamis olmak 2 hafta geriden gelmesi düşündürüyor biraz 😏
Aybarsmom_ cicek52 2 hafta geride olduğunu ama genetik anne babadan kaynaklı zayıf olabileceğini söyledi, ve bu haftaya kadar hiç vitamin takviyesi gerek görmemişti zayıflıktan sonra vitamine başladık bakalım takipteyiz, yakalıcaz inşallah 🥰☺️☺️
cokkasmabeabi Aybarsmom_ zaten doğumlarda 42 hafta beklenmesinin sebebi de son adet tarihinde gebe kalmıyor olmamız. Sorun etmeyin geriliği. Şimdi olmasa bile doğunca toparlar