Kızlar selam 22+1 haftalık hamileyim. Az önce sağ kasığıma bi ağrı girdi tuvaletimi yapmak için gittim gaz cıkarttım ama büyük abdestimi yapamadım sonrasında bi bulantı oldu ve kustum baya bi herşey cıktı. Sizce normal mi bu durum?? Bebeğimin hareketini hissediyorum şuan ama korktum yinede.