Suzan0101 merhabalar hic bir sigortadan yararlanmiyorsaniz ücretsiz olabilecegini sanmiyorum. 2 hafta önce muayne icin gittim bi aksilik sonucu sigortam olmadigini oğrendik eşimdende yararlanamamisim analik hakkininda sadece 1 kere kullanildigini soylediler tabi benim oda olmadi malesef testler doktor muaynesi ultrason goruntusune dahil ucret ödedim. 300 tl vererek kendinize saglik sigortasi yaptirabilirsiniz sanirim heray icin 300 tl olmasi gerekiyor sitelerde varmis yeri oradan yapiliyormus bi arastirin isterseniz.