Serra3434 Arkadslar 5 6 haftam kaldi herkes korse giy gobek kalmasin falan diyolar da giyen varmi aranizda daha almadim alirsam nasil almaliyim tek gobegemi butunmu sort gibi olandanmi🤔🤔🤔🤔
beyzzsenturkk Serra3434 ben tayt giymiştim sıkı tayt bi işe yaramıyor rahminizin toparlanmasına zaman verin bence gerek yok
Hilalrumturk Ben ilkinde çıtçıtlı aldım bir yıl falan çıkarmadım sezeryan göbeğim de yoktu yani şimdi atlet gibi olandan aldim kendimi iyi hissedince giyerim iki hafta sonra falan yani doğumdan bende şortlu alma her tuvalette indir giy daha zor acı verir