271215irem Kızlar merhaba , ilk gebeliğimi yaşıyorum ve bebişim erkek 😅 çok merak ediyorum erkek bebeklerin kaç haftalık doğduklarını . Şu an 30+0 dayım . Sonlara yaklaştım sanki
271215irem Busel ya 40 ı gördün mü sen , valla kendimi düşünemiyorum o durumda . Çok kilo almamama rağmen penguen gibi yürüyorum.
Gulnara25 38+4 tü galiba . 40 ı beklemedi yani. Eltimin oğlu da 37 de doğmuştu. Yani dedikleri gibi erkek çocuğu her zaman doğmuyor)
271215irem Ya erkek olunca günler azalacağına çoğalıyor sanki sürekli 😂 bitsin istiyorum ben artık . Gerçi benimki çok hareketli bazen sanki içerden aşağı doğru iniyormuş hissi veriyor bana oğlusm
Busel 271215irem bende sadece 6 kg aldım çok kısıtlı değil hareketlerim ama merdiven inip çıkması eğilmesi cidden zor 🤣 bir de neler yapıyorum gelsin diye ama yani düşün bugün 15bin adım attım ve ayağımı burktum ayağım suan çok fena 😂 kesin ayağımı burktum ya doğası tutar
Rmysnrrr Benimde erkek 21+4 olduk ablam ve kuzenim yakın zamanda erkek bebek doğurdı tesadüftür ki ikiside normal doğum ve 38+2’de doğurdu 🥰🩵💙
Puhu_ishak S2_ benim oğlan da 31+1 de gelmeye kalktı bı durdurduk şimdi 33+6 yüz bakalım pazartesi kontrol var ne diyecek doktorum erken gelebilir gibi hissediyorum sancılarım devam ediyor bir de cati kemigimde çok ağrım var
UmmNasuh 271215irem ilk oğlumu 34+3 te erken doğurdum normal doğumdu ama çok zordu ikinci oğlumu 38+2 de doğurdum o da normal doğum ama çok güzeldi prensesler gibi doğurdum İnanki her doğum farklı oluyormuş şuan üçüncüye hamileyim
Aysemhmt 271215irem benim oğlanın yeri rahattı 41 e kadar bekledi😃 darbe gecesi hastanedeydm ertesi gün sezeryana alındm
271215irem Aysemhmt maşAllah hakikaten sevmiş yerini . Ben erken doğuracağımı düşünüyorum . Bazen çok hareketli ve sanki alta düşmüş gibi hissediyorum. Adım atsam çıkcakmış gibi oluyo bazen