ornkav Aslında aranması tamamen seni istemesinden canım, veya yavaştan gaz oluşmaya başlamış olabilir. Bebekler doğduktan sonra anne karnını özlüyorlar ve meme ucu ile plesantanın kokusu aynı olduğundan sürekli aranıp memede kalmak istiyorlar. 90 ml bana biraz fazla geldi. Yine de doktoruna danışman lazım. Mümkün olduğunca anne sütünden gitmeye çalış ve tutturmaya çalışmaktan vazgeçme. Hergün dene tutturmayı. Eminim deniyorsundur ama vazgeçme diye dedim. Benimkide zor tutmuştu.