a_clkkk burun tıkanıklığı baş ağrısı yapıyor zaten beyne yeteri kadar oksijen gitmeyince sanırım.
Bir ara ben çok kotuydum hiçbir şey fayda etmiyordu. Bir beze kolonya döküp karabiber serpip alnima bağlamıştım cok rahatlatmisti.
Sinuzit de olmuş olablrsn