Alihamzaa 30+4 haftalık hamileyim 2. Gebeliğim ama 3 gündür heryerim kaşınıyor. İğne batması gibi saniyelik ve tek bir bölge değil. İlkinde böyle birşey yaşamamıştım. Zorlanıyorum artııık 🥴 ~~~~
Seyosss Alihamzaa alerji yada başka bir şeyde olabilir son haftalarda olması biraz düşündürücü çünkü karın zaten yeterince gerilip büyüdü ben yerinizde olsam bir muayene olurdum yada doktorunuza sorun
prenses_annesii2603 Alihamzaa korkutmak istemem ama uyuz salgını aldı başını gidiyor eşimde uyuz oldu bend e hamileyim bende hiçbişey yoktu ama tedavi sürecine girdik ailecek bi doktora gidin derim ne var emin olursunuz