Kızlar 32+5 haftalığım an itibariyle. Geçen hafta kontrole gittiğimizde bebek doğum kanalına girmiş ya da girmemiş diye hiçbir yorumda bulunmadı doktor, normal doğurup doğuramayacağımız ne zaman belli olur, önerileriniz var mı daha kolay ve sağlıklı bir doğum için🥰