Cihangirmom persembe günü benimde sezeryanim var canim. Istemsiz bir sekilde neyle karsilasacagimi bilmedigim icin bende de korku var. Ama bebegime kavusmaya odaklaniyorum. Kendimi de kandirmiyorum illaki agrım olucak ama burda gördüğüm kadarıyla bu surec geçici hicbir aci kalıcı değil. Yeterki bebeklerimiz ve biz saglik olarak iyi olalım ağrılar gelip geçer. Sende bu sekilde düşünerek kendini rahatlarısın. Olumsuz seyleri okuma kimsenin vucudu yasayacaklari bir degil. Olumlama yap olumsuz dusunceleri hep uzak tut kendinden. Insallah guzel , korktugun kadar olmayan bir dogumun olur 💜🌸