gulsahyukksel Kızlar 8+5 ama benim karnım baya şişti pantolonlarım vs asla olmuyor var mı benim gibiler?😅
262223-- gulsahyukksel bende öyleydim ama doktorum içinde biriken gazdan dolayı dedi 😂 o haftalarda bebek minicik göbek yapmaz
Tusemciiim gulsahyukksel çok erken değil mi kesesi bile yeni oluşuyor o haftada bence gazın veya şişkinliğin var 🥴🥴
Migrenligebe gulsahyukksel ikinci hamileligim. Ben de gaz sandim. Ama o gaz niyeyse hic gitmedi. 😂 19 haftalik su an, karnim kocaman maalesef. Uzuyo bu durum beni. Ilk gebeligimde 16. Haftadan sonra cikmisti halbuki karnim. 🤦🏻♀️
Havvaca benimde erkenden çıktı ama 8 haftada değil 12 de falan. Ama bide öyle pantolon olmayacak duruma 14 15 den sonra geldi sizinki gazdır büyük ihtimalle