Cansu901 NST ye 32. Haftadan itibaren illa girilmesi zorunlu mu arkadaşlarim. Yani 32 de kontrole gitmeli miyiz
1prensannesiiiii Cansu901 normalde 34 ten sonra başlıyor doktorlar ama sikayetlerin olursa daha erken olabilir şart değil 32 canım
babysevgi Cansu901 34+0 diye bılıyorum ben 34+5 im sanırım yarın oilk kez gırıcem belkıde gırmem bıle🫠