10 aydır tedavi oldum. İlk 5 ay normal adet düzenleme sonraki 5 ay femara ve çatlatma iğnesi artı olarak gonal-f 450lik kullandım. Hiç bir sonuç alamadım. Son çatlatma ignesini 24 Nisan’da vuruldum. 10 Mayıs gibi adet olmam gerekiyor. İnşallah olmam ve bebiş gelir. Eğer adet olursam 20 Mayıs gibi rahim filmi çektiricem. Genelde rahim filminden sonra hamile kalan oluyomus. 2 ay beklicem doktorum tedaviyi sonlandırdı. Temmuz ayında tüp bebek denicez. Doktorunuzu iyi seçin. 🙂