Kızlar 13 gün oldu doğum yapalı, mastit oldum duş aldım sıcak su koydum falan sağıyorum emziriyoruö ama gögsümde sertlik var😥sanirim az geliyor bebek sinir leniyor😥ve ucunu kanattı zaten berbattı canımdan can gidiyor 😥😥😥ne yapabilirim nolur yardımcı olur musunuz