Ben de serklajlı olup aşağıda hissediyorum bebeğimin hareketlerini ama zamanla yukarı çıkar diyorlar inşallah öyle olur tek derdim dikişlere zarar vermesin de ağrısı sızısı hiç umrumda olmaz. Sadece doktorum büyüdükçe ağırlaştıkça dikişlere hasar vermesin önemli olan o diyordu 🤲🏻🌹