ElifTzl Kızlarrrr biz ne zaman doğuracaz😂Ne sancı ne açılma ne de bebek kanala girdi son haftalar gerçekten hiç geçmiyor ne durumdasınızzz
meltembal19 ElifTzl 38+5 aynı durumdayım. bir hafta daha bekliyoruz gelmesse sezeryan olacak. beybimin kafası biraz büyük olduğu için daha sonrası riskli.
Busel ElifTzl vallahi öyle napalim beklicez doğum üstüne bide ayağımı burktum çok fenayım nasıl geccek bilmem
Zelis97 49+1 oldum canım yarın nst takibim var ve doktorum büyük ihtimalle suni sancı ile doğumu başlatacak daha önce bu şekilde konuşmuştuk
ayskrdg Kızlar 38+4 çok heyecanlıyım. Sanki hemen gelecekmiş gibi hissediyorum .Doğum sancısı nasıl oluyor 🥰🥰
ElifTzl meltembal19 Benimki 42.haftaya kadar bekleriz dedi zaten kilosu az 2800 civari saglikla gelsinler insallah