_Nur_1 ben normal kontrole diye gittim doguma alındım bianda doktor dogumunu gerçeklestircem diyince neye ugradigimi sasirdim cok agladim.sonra doguma hazırlarken suni sanci suresinde falan korku hic aklima gelmedi tek odaklandığım saatler gececek ve bebegim bu gece artik kollarimda olcak.insan tedirgin oluyo ama inan o an geldiginde tek düşündüğün sey bebeginin kollarina gelecegi