momoftwins bazen doktorlar da patavatsız olabiliyor. Sen aldırma. 31. Haftadayiz, 40 yaşıma rağmen tolere edebiliyorum. Tabi ki tekil gebeliğe göre daha zor , ama imkansız değil. Daha çok agirlasiyorsun, 2 bebek sonuçta. Olumsuz düşünme sen, cok iyi beslen, bol su iç, ayakta fazla kalma, mümkün olduğunca dinlen, duanı et,gerisini Allaha havale et. Sağ salim kucağına alırsın inşallah