Mimi10 ay az çok tahmin ediyorum müdürünüzü de, tavrını da. Aç 657′yi oku de. Hiç emsal karar aramanıza gerek yok. 657 tüm memurları kapsar, siz de memursunuz!
657 süt izni yazın, çıktısını alın, maddesiyle beraber bu maddeye dayanarak şu şu saatler arasında kullanmak istiyorum diye dilekçe yazın. Hayır mı diyor, tamam avukatımla başka bir dilekçe yazarım, bana mobbing uyguladığınızı söylerim falan diyin. Sendikanız varsa destek isteyin dicem ama sendikalar da genellikle müdürlerin yanında oluyor. O yüzden şahsi avukatınız varmış da ona danışmışsınız gibi davranın.
Böyle idarecilere aşırı uyuz oluyorum. Bizimki de böyle. Ben de her seferinde kanun maddelerini çıktı alıp fosforlu kalemle işaretleyip yanına gidiyorum 😂 bir de benim dişli olduğumu ve gerçekten avukatım olduğunu biliyor. O yüzden artık bana pek laf etmiyor. Bunların üstlerine azıcık gittiğinizde pusuyorlar. Benim hakkımda şey diyor şu an aman ona bulaşılmaz, çok da şey yapmayın ona. Yapmasın zaten hahdhshshs