Zdonmez benim de 6.haftaya kadar karnım çok ağrıyordu regl benzeri ağrıydı doktor normal ama çok olursa dinlen bol bol demişti, bel ağrısı ise 8.haftaya kadar devam etti 8.haftada birden kesildi otururken bile ağrırdı. Sizinde zamanla geçer inşallah. Ağrı olunca ayaklarınızı uzatarak dinlenin mutlaka