Çatlatma ıgnesı vuruldunuzmu sürecınız nasıldı nasıl ılerledi nelere dıkkat ettınız adetınızden kaç gün sonra vuruldunuz detaya ihtiyacım var kızlar yardım edın umudum iyice tukendı çok yoruldum bır hafta sonra doktor randevum var çatlatma iğnesini vurulmayı düşünüyorum tecrubelerınızı dınlemeye fıkrınızı almaya ihtiyacım var 🙏🏻🙏🏻🫶🏻