İyi geceler hamişler sata göre 20+5, usg göre 1 hafta öndeyiz. Sorum şu ki ben 18-19. Haftalardan beri kıpırtılarını hissediyorum hemde şiddetli hissediyorum ve son 2-3 gündür sanki hiç durmuyor gibi sürekli bi kıpırdanma halinde bundan dolayı olsa gerek sürekli tuvalete gidiyorum ve kasıklarımda ağrı hissediyorum bunun için dün gece acile gittim idrar tahlili yaptırdım temiz çıktı yalancı sancı olabilir denildi açıklık vs yoktu çok şükür bunlar söylenildi sadece napcam bilmiyorum sert vuruyor ödüm kopuyor resmen 💆🏻♀️ bi sebebi var mıdır çok hareketli olmasının?