Beggg koyu kahve ama baya genişledi çevreye bide dediğim gibi beyaz tenliyim iğrenç duruyor siyah beyaz Beşiktaş diyorum resmen bir gör okadar kötü ki siyahla beyaz oluşu 🤦🤦 yani düşün köyü kahverengi diyemiyorum direk siyah diyorum görüntü kötü diye 😬