Sampiyon0618 maşallah bebeğe🧿size bisey sormak istiyorum , bizim de onden giden bir bebeğimz olacak haftasından önde gidiyor 4uzeri bekliyoruz, ben yenidoğan hastane çıkışı almıştım, yenidoğan bez de aldım acaba sizin bebis bu kıyafetlere girebildi mi ve yenidoğan 1 no bez kullanabilmis miydinz? Ne kadar sürdü 1 no bez? Bezde 2.5-5 kg yaziyor ama?