Ebrufisek Haftadayım doktorum kasılmadan dolayı ağdayı yasakladı jiletle de görmüyorum yada nokta nokta kalıyor siz ne kullanıyorsunuz ??
CansuCns Valla ben görmesem de ayna yardımıyla çok rahat yaptım ağdayı iki hafta önce yani 33. Haftada. Doğumdan önce Bir kez daha yapmak gerekicek ama bu sefer yapabilicemi sanmıyorum ya kuaföre gidicem ya da hiç yapamıycam 😄